HTML

Csilla origami dekoráció

SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ, ORIGAMI TECHNIKÁVAL KÉSZÜLT, AJÁNDÉK ÉS DEKORÁCIÓS TÁRGYAK ESEMÉNYEK, RENDEZVÉNYEK (ESKÜVŐ,SZÜLETÉSNAP STB.) SZEBBÉ TÉTELÉRE. www.csillaorigamidekoracio.com

alazart_webcim_teli_hatter.png

Állandó oldalak

Szia!

Folytatom a hétvége történetét.

Sokat tanultunk egymástól például egy nagyon egyszerű és csodaszép pillangót mutatott nekem Kovács Györgyi.Hazajöttem és meghajtottam az Unokámnak akinek pillangó a jele az oviban.

Azóta már sokat hajtottam annyira tetszik neki.

Neked  is megmutatom majd!

Ajándékba kaptunk egy szép kis hattyút,és egy kis dobozkát origami papír kíséretében ezeket meg is tanultuk hajtani.

Az ORIGAMI KÖR könyveket hozott abban is sok érdekeset lehetett találni és ha megakadtunk segítettünk egymásnak.

Az idő gyorsan telt és észre se vettük milyen gyorsan vége lett a hétvégének.

Én nagyon jól éreztem magam és ha tehetem megyek máskor is.

DSCN3320.JPG

 

DSCN3342.JPG

 

DSCN3654.JPG

Címkék: origami Kiállítás Hírek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillaorigamideko.blog.hu/api/trackback/id/tr366803179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása