HTML

Csilla origami dekoráció

SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ, ORIGAMI TECHNIKÁVAL KÉSZÜLT, AJÁNDÉK ÉS DEKORÁCIÓS TÁRGYAK ESEMÉNYEK, RENDEZVÉNYEK (ESKÜVŐ,SZÜLETÉSNAP STB.) SZEBBÉ TÉTELÉRE. www.csillaorigamidekoracio.com

alazart_webcim_teli_hatter.png

Állandó oldalak

Szia!

Első alkalommal vettem részt az Origami hétvégén és nagy izgalommal készültem rá.

Autóval mentem ,kicsit eltévedtem ,de azért szerencsésen megérkeztem Bárdudvarnokra a Porta Pacis Lelkigyakorlatos Házba.

Nagyon szép környezetben az erdő szélén található ez a ház.

Már majdnem mindenki ott volt és kedvesen fogadtak,körbevezettek a házban.

Találkoztam a hétvége szervezőjével Ácsné Dóczi Évával ,akinek köszönhetjük ezt a tartalmas pár napot.

Rögtön észrevettem ,hogy az ott lévők már lelkesen hajtogatnak.

DSCN3406.JPG

A résztvevők  egy-két kivétellel már ismerősként üdvözölték egymást,mert mint kiderült ezekre a találkozókra rendszeresen járnak az Origami kör tagjai és barátságok alakultak ki az évek során.

Aki tehette elhozta megmutatni origami műveit.

DSCN3649.JPG

 

DSCN3333.JPG

 

DSCN3351.JPG

DSCN3493.JPG

 

Holnap folytatom a beszámolómat.Várlak vissza!!!

 

Címkék: origami Kiállítás Hírek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillaorigamideko.blog.hu/api/trackback/id/tr146795019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása