HTML

Csilla origami dekoráció

SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ, ORIGAMI TECHNIKÁVAL KÉSZÜLT, AJÁNDÉK ÉS DEKORÁCIÓS TÁRGYAK ESEMÉNYEK, RENDEZVÉNYEK (ESKÜVŐ,SZÜLETÉSNAP STB.) SZEBBÉ TÉTELÉRE. www.csillaorigamidekoracio.com

alazart_webcim_teli_hatter.png

Állandó oldalak

1580211001890.jpg

Mint már többször írtam ez a 3d origami technika nagyon sok lehetőséget ad, szinte bármi elkészíthető vele.

Egy régen dédelgetett álmom, hogy működő faliórát készítsek.

Most rászántam magam, mindent félretettem és ez volt az elsődleges. Az óralap hamar elkészült és akkor szembesültem azzal a ténnyel, hogy elég vastag lett.

Így a hagyományos óraszerkezet nem jó bele, de addig keresgettem míg találtam belevalót.

Először szám nélkül gondoltam azért csináltam rá 12 csúcsot, de rájöttem, hogy számmal jobb lesz.

Munka közbe jöttek az ötletek és a szivárványos után elkészült egy napraforgós és margarétás is.

De tovább gondolva én készítettem már pl.Fradi  lógót és az is lehetne falióra óralap. 

Ha tetszik és szeretnél egyedi origami órát keress és elkészítem Neked!

https://www.csillaorigamidekoracio.com/ajandekok/3d-origami-figurak/

img_20200127_162028.jpg

A kép innen mentve:

http://fradiszurkoloi.network.hu/kepek/beregszaszit-6746/fradi_cimer_faliora

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillaorigamideko.blog.hu/api/trackback/id/tr5815449184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása