HTML

Csilla origami dekoráció

SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ, ORIGAMI TECHNIKÁVAL KÉSZÜLT, AJÁNDÉK ÉS DEKORÁCIÓS TÁRGYAK ESEMÉNYEK, RENDEZVÉNYEK (ESKÜVŐ,SZÜLETÉSNAP STB.) SZEBBÉ TÉTELÉRE. www.csillaorigamidekoracio.com

alazart_webcim_teli_hatter.png

Állandó oldalak

Szia!

Itt a farsang áll a bál keringőzik a kanál.....

Mondhatnám szó szerint így.

Tegnap volt nálunk az első maskarás este, amikor a személyzet farsangi jelmezbe öltözve dolgozott a vendégek örömére.

Gondolom kitaláltad az eddigiek alapján,hogy egy Hotelben dolgozom, még.

Én olyan jelmezt találtam ki magamnak amibe jól érzem magam és dolgozni is lehet.

Tehát elővettem a barna ruhámat,őszi színekből faleveleket vágtam ki és rávarrtam a ruhára.

A kisebbeket pedig betűztem a hajamba.

Így felöltözve egy őszi fa lettem illetve a vendégek szerint borkirálynő:

dscn4872_masolata.JPG

 

És a többiek:

 

dscn4877_masolata.JPG

 

Címkék: origami farsang ősz Hírek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillaorigamideko.blog.hu/api/trackback/id/tr807164913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása