HTML

Csilla origami dekoráció

SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ, ORIGAMI TECHNIKÁVAL KÉSZÜLT, AJÁNDÉK ÉS DEKORÁCIÓS TÁRGYAK ESEMÉNYEK, RENDEZVÉNYEK (ESKÜVŐ,SZÜLETÉSNAP STB.) SZEBBÉ TÉTELÉRE. www.csillaorigamidekoracio.com

alazart_webcim_teli_hatter.png

Állandó oldalak

r.jpg

Sziasztok!

Így nézett ki az asztal a hattyúkkal a menüvel.

Természetesen még ezután jött a terítés poharak,evőeszköz.

A háttér egy részben adott volt,de a gömbök a dekoráció részei voltak.Két fehér vénusz gömb (kusudama)

és 1 piros virág gömb.

Nemsokkal a Lányom esküvője előtt volt az én második esküvőm és akkor az étterem adta a dekorációt,mivel

a mi esküvőnk nem volt nagy létszámú nem is gondoltam arra,hogy az asztal dekorálásával foglalkozzam.

Bíztam az étteremben,de sajnos nem jól tettem.

Ekkor döntöttem el,hogy amikor Lányomék összeházasodnak én készítem el a dekorációt.

Gondolom nem csak én vagyok így ezzel,hogy nem voltak megelégedve az étterem dekorálásával,

amikor kis esküvő esetén az étteremre bízzák ezt.Pedig akkor is lényeges.

Most olyan helyen dolgozom ahol nap mint nap dekorálom az asztalt ,igyekszem változatos lenni.

Voltatok már olyan helyzetben,hogy egy születésnap ,kis esküvő stb. esetén az étteremre bíztátok

a dekorálást?

Mi a tapasztalatotok?! Meg voltatok elégedve?!

 

Címkék: Esküvő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillaorigamideko.blog.hu/api/trackback/id/tr616475471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása